Bre forex opinie audi


2.0 tdi mia godnie zastpi popularn i cenion odmian 1.9 TDI. Eu cho jest duo nowoczeniejszy od poprzednika, trapi go powane usterki oraz wady fabryczne. 2.0 tdi zadebiutowa na pocztku 2003 r. (Touran) i z czasem por wprowadzany do kolejnych modeli koncernu Volkswagena. Jest to jednostka bardzo popularna ktr moemy spotka min w takich modelach: VW Passat, Audi A4 B7, VW Golf V, Skoda Superb, Audi A6 C7, Seat Leon, czy Skoda Octavia. Silnik wystpowa w wielu odmianach rnicych si moc oraz rozwizaniami technicznymi: odmian 8 zaworowa miaa 136 km lub 140 km. Jej odmiany rniy si osprztem silnika - pierwsze 2.0 tdi miay 8 zaworow gowic i 136 koni mechanicznych. Byy montowane w: VW Passat, Skoda Superb, Seat Toledo, Seat Altea. Ich wad fabryczn byo obsiadanie gowicy w wyniku czego ubywa nam pyn chodniczy. Z czasem wyrabiaj si gniazda wtryskiwaczy, zdarzaj si awarie DPF oraz turbin, ktre najczciej wynikaj z duych przebiegw. Jego zaleta jest brak wakw wyrwnowaajcych. Silnik nie ma problemw z ukadem korbowo 8211 tokowym. Oznaczenie silnika tego typu a min. BMM (min. Golf V, A3 i inne 140 km), BGW (tylko Passat B5 136 km) BPW (Audi A4 140 km) - kolejna odmiana 2.0 TDI z 8 zaworow gowic i 140 km miaa waki wyrwnowaajce, problemy te same co dla Wersji wyej (BMM, BGW), dodatkowo pojawi e problema z awaryjnym napdem pompy olejowej ktry moe doprowadzi do zatarcia silnika. Oznaczenie silnika tego typu para min .: BKP (Passat B6 140 km) - odmian 16 zaworowa wystpowaa w odmianie 140 i 170 km. Jej odmiany rniy si osprztem i rozwizaniami technicznymi: - 2.0 TDI 16 V bez wakw wyrwnowaajcych z pompowtryskiwaczami Boscha. Ktre mona wlyly sposb zregenerowa (koszt od 300 8211 600 z), czst usterk jest pkanie gowicy na 1 albo na 2 i 3 cylindrze, koszt naprawy to okoo 3500 z 8211 po 2007 roku problema waciwie wyeliminowano. Do wad mona zaliczy awaryjne rumuskie turbiny oraz drgania na biegu jaowym. Silnik popularny w takich modelach jak: VW Golf, Audi A3 Oznaczenie silnika tego typu a min. BKD (AZV Benelux 140 km) - 2,0 TDI 16V z wakami wyrwnowaajcymi i pompowtryskiwaczami Boscha. Problemem jest zacieranie si pompy olejowe, mais wady silnikw (BSY, BKD, AZV) Oznaczenie silnika tego typu a min. BLB (Audi A4, A6 140 km), BSS (Skoda Superb 140 km czsto z DPF, brak problemw z gowic), BRE (Audi A4, A6 140 km nie ma wakw zrwnowaajcych. Ale pozosta problema zacierajcej si pompy spowodowany wycieraniem si zbatki na Wale Korbowym) - 2.0 TDI 16V z wakami wyrwnowaajcymi i pompowtryskiwaczami Siemensa. Ktrych nie mona regenerowa 8211 koszt nowego 1600 z. Problemy jak w silnikach (BLB, BRE) i droga naprawa wtryskw. Oznaczenie silnika tego typu to min .: BKP (Passat 140), BMR (Passat 170), BRD (A4 170) - 2,0 TDI 16V bez wakw wyrwnowaajcych z pompowtryskiwaczami Siemensa. Ktrych nie mona regenerowa. Problemy z pkajc gowic, drogimi pompowtryskiwaczami, wystpuje DPF. Popular modelo: VW GOLF, A3, Octavia, Altea, Leon, Touaran, Oznaczenie silnika tego typu a min. BMN 170km Najpowaniejszym z problemw 2.0 TDI jest zacierajca si pompa olejowa ktra bardzo czsto doprowadza do zatarcia turbosprarki oraz silnika. Tego typu awaria czsto wie si z wymian silnika na ktry kosztuje w granicach 2500 8211 4000 z (uywany) koszty montau 1000 z, sama regeneracja turbo a 1300 z. Usterka ta wystpuje w silnikach wyposaonych w waki wyrwnowaajce. Jest tam le rozwizany napd pompy za pomoc 77 mm imbusa ktry z czasem e wyciera i powoduje utrat napdu pompy. Problema zacierania 2.0 TDI jest charakterystyczny dla wersji BLB szczeglnie popularnej w takich modeli jak: VW Passat, Audi A4 B7, Audi A6 C7 Problema feralnego napdu pompy mona rozwiza poprzez usunicie caego modu wakw wyrwnowaajcych wraz z pomp oleju i zastpuj go tradycyjnym napdem znanym z 1.9 TDI czy 2.0 TDI BKD. Koszt takiej przerbki okoo 2000 z z oryginalnymi czciami i robocizn. Podsumowujc silnik 2.0 TDI ma wicej wad ni zalet. Jeli bdziemy mieli pecha to trafimy na egzemplarz w ktry bdziemy musieli zainwestowa kilka tysicy zotych. Z drugiej strony s uytkownicy ktrzy bardzo chwal dez silnik za wietn dynamik oraz umiarkowane spalanie. J eli szukasz 2.0 TDI para w szczeglnoci mona poleci wersj BMM oraz BKD (de 2007) oraz wszystkie wersje oparte na wtrysku common rail min. CBB, CBAB, CBAA. Wiele osb rwnie poleca wersj BMN ktra miaa 170 km. Jest raczej bezawaryjna ale ma droga osprzt w postaci DPF oraz wtryskw Siemensa. Najgorzej pod wzgldem awaryjnoci, kosztw serwisu wypadaj BKP oraz BMR. Dla osb zainteresowanych lepszym zgbieniem tematu polecam nastpujce stronki: PS. Staraem si przedstawi problema silnika w miar dokadnie, jeli kto zauway e gdzie wkrad si jaki bd lub warto rozszerzy wpis o jakie nowe informacje - para prosz o tym pisa w komentarzach. Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - deary Oi, estou olhando para comprar uma AUDI A4 S-line a B7, o problema é que é melhor ir para o 1.9 TDI ou o 2.0 TDI, percebi que você pode obter ambos os motores no B7. Eu tenho lido comentários sobre problemas com o 2.0 TDI, mas não há muitos comentários sobre o 1.9 TDI, há uma certa era de A4 B7s melhor para comprar, certo milleage etc. Atualmente, dirige um Golf GT TDI 130 2003, uma grande fiabilidade e MPG, então Procurando algo semelhante, mas 4 ou 5 portas, mais tamanho da família. Qua 9 de novembro de 2017 11:43 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - ianhad2 Não compre diesel. Qua 9 de novembro de 2017 14:50 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - deary Não comprar diesel. Embora eu esteja olhando para pré - DPF São as gasolina qualquer bom Qua 9 de novembro de 2017 22:59 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - balleballe Há mais problemas do que simplesmente o DPF, como o eixo do balanceador do volante da embreagem, o mecanismo 1.9 - O que é BHP é qua 9 de novembro de 2017 23:45 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - Big John Eu pensei que o 1.9 não tinha um eixo balanceador. Eu pessoalmente nunca tive um problema com o volante de dupla massa de embreagem com o 1.9 - a partir de 120k (eu sei o destino tentador) Thu 10 Nov 2017 17:12 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - deary Há mais problemas do que Simplesmente o DPF, como o eixo do balanceador do volante da embreagem, o motor 1.9 - o que é o BHP é 1.9 é 115bhp Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - deary O 1.9 motor que você tem no Golf é bom. Diesels de alta quilometragem podem ser responsáveis ​​por grandes falhas, mas isso se aplica mais aos motores mais recentes com seus vários apêndices que são desastrosamente errados. O 1.9TDI é um design relativamente antigo e tem menos para dar errado e, portanto, uma boa reputação. Um A4 com este motor seria menos uma aposta, mas há uma abundância de 2,0 PDs que dão um bom serviço se devidamente cuidado e com FSH. Mas, como implícito acima, considere se sua milhagem anual justifica a necessidade de um diesel. O A4 também tem bons motores a gasolina. Eu dirijo aproximadamente 60 milhas por dia 5 dias por semana, tire 50 gag do golfe, então, portanto, um diesel tem sido excelente para mim. Há muitos 2.0tdis, não tantos 1.9tdis, eu não sei tocar os 170bhp, pois eles parecem ter problemas muito mais do que os 140bhps Thu 10 Nov 2017 17:48 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - Madf A maioria das pessoas anti diesel são ignorantes por ter comprado um diesel Renault Vauxhall ou Mazda. Thu 10 Nov 2017 18:00 Audi A4 B7 - audi 1.9 TDI ou 2.0 TDI - deary A maioria das pessoas anti diesel são ignorantes por ter comprado um Renault Vauxhall ou Mazda diesel. Então qual o melhor diesel em 2008 2008 série bmw 3

Comments

Popular Posts